06 listopada 2015

100krotkowe szycie


Tym razem szyłam zasłonki. 
Powstały z białej bawełny z haftami i koniecznie z kokardkami ;))

Zasłonki kuchenne 
Oczywiście zdjęcia robione na szybko i nie zauważyłam, 
że jest opuszczona roleta,
 ale widać wykończenie ze wstawki i  koronki :) 





Szal i boki uszyłam z białej bawełny, 
zazdrostki to muślin obszyty delikatną koronką, 
marszczenie ujęłam w bawełnę, 
doszyłam też  bawełniane szeleczki, a całość zdobią  słodkie  kokardki ;))
Boki zebrałam wyhaftowana podpinką zakończoną serduszkiem na łańcuszku.
Serducho jest uszyte z biało-popielatego makaroniku i naszyłam  koronkę.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, elegancki i delikatny komplet !!!
    Pozdrawiam Elu serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, a detale są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. uwielbiam takie. Te hafty niesamowicie dodają uroku zasłonkom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są :) Tak cudownie delikatne i eleganckie równocześnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu fantastycznie to wygląda, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamuśka się napracowała,ładnie to wygląda i ... kropka :)

    OdpowiedzUsuń